Ahad, 25 Disember 2011

Alhamdulillah. Selesai sudah kelas Private DIY 8 jenis kek aku. Memula tu risau takut xdan siap. Maklumlah 8 jenis. Tamak haloba punya student ni. Kira aku ni kebulur ilmu sebenarnya. Wa ka ka. Mentor aku cukup hebat. Aku kagum sangat ngan dia. Sambil2 wat kek tu, kami chat macam2 criter. Dari pengalaman masing2. Banyak yg aku pelajari. Biarlah perbualan kami tu aku simpan menjadi pengajaran buat bekalan untuk aku melangkah kaki ke dunia BAKERS ni. So..jom kita layanz beberapa pic yg sempat aku rakamkan.
Layanz...oh ye. Senarai harga nanti aku update kan kat laman Kek ye.
Coklat slice Cake

Opera Slice Cake

Fruit Slice Cake

Strawberry Slice Cake
Cream Puff

Macam2 cuppies


Lagi Cuppies. Syok giler masa duk design ni.


Peach Chilled Cheese Cake.


Sesame Street
Ni la semua kek yg aku blajaq semalam dari kul 11 pagi sampai kul 8mlm. Esok bawak pi sekolah wat promosi
Clowns cuppies

Rose pecah. Tergeliat gak la tangan nak wat ros ni.

Swirl. Ala2 omputeh nyer cuppies.
Cuppies lagi.

Sekian la kelas aku semalam. Sampai umah dah kul 9.30 mlm. Bby pun dah tdo. So aku ngan my lovely hubby pun mulala operasi meng pic kan semua hasil kerja ku ini untuk tayang kat blog ni. Menong je nengok kek2 ni semua. Pk nye pk,esok ada meting kat sekolah, bawa la wat kenduri skali promosi.
 Ada lagi kelas aku penghujung tahun ni. Ada 12 jenis kek lagi. Xsabarnyer..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan