Sabtu, 3 Disember 2011

Sekitar Majlis Berkhatan Anakanda Amirul Mukminin

2 Disember 2011 lalu berlangsunglah majlis kenduri berkhatan anakanda kesayanganku, Amirul Mukminin. Anakanda ku memasuki fasa baru dalam kehidupannya di dunia fana ini.


Gotong royong menyediakan bahan masakan



Aku menyiapkan ayam goreng berempah.

Ayam goreng berempah ni memang berhantu lah bau dier...

Kak Long duk packing pulut kuning untuk tetamu.

Kak Ti duk kira cukup ka dak ni untuk tetamu ni. Macam sikit ja. Aku duk riba adik tu....

Ini lah anak teruna ku...kontrol macho tu..berdebar xkira dah...

"Pulut semangat". Kata bondaku..

Cuppies door gift untuk para tetamu

Coklatier untuk tetamu VIP


Deretan door gift yg siap dipack



Akhirnya semangat runtuh jua......hu hu hu..ternganga bonda tengok...

3 org imam bersedia nak nyuapkan pulut semangat kat anakanda

Pulut semangat tadi ku sumbatkan ke dalam gelas...xpa lah. Yg penting semangat anakanda xruntuh.


Nenda menyuapkan cucunda kesayangan.

Aku menyuapkan pulut untuk anakanda tersayang


Kekanda "Adik"

Kekanda Kak Zan dari Terengganu

Kekanda Ita

Bersama kerabat VIP dari Terengganu. Menjunjung kasih sudi mencemar duli ke teratak anakanda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan